Busedoruk 37+2 kizlar bi kac gundur surekli islaniyorum ter olamaz heralde pantolonuma kadar geçiyor sizce suyum mu geliyor azar azar
Heyecanlianne Busedoruk Doktoruna başvur hemen tespit ediliyor Zannetmem ama kendini belli eden bisey erteleme hemen danış doktoruna
Asdfg Busedoruk eczanelerde onu anlayabileceğin bir amniyon ped satılıyor. Suyun geldiyse renk değiştiriyor. Onu almanı tavsiye ederim.
Edirefp Busedoruk canım ter olabilir havalar çok sıcakladıı banada oluyor. Ama doktora görünmende fayda var
DemetCeylan Bende 36+2 bir fincan kadar gibi bir ıslaklık farkettim demin. Terdir diye umuyorum çok sıcaklıyorum çünkü. Doktorum da tatile gidecek 5 gün stres oldum takip ediyorum şimdi üzerimi değiştim
Aylin92 @Busedoruk bende aynı şekilde terlediğimi zannettim 35 haftada muayene gittiğimde suyumun azaldığını söyledi ve zorunlu sezeryana alındı sancım yoktu çok fazlada su gelmediği için fark etmedim ter olduğunu düşündüm ihmal etme derim
DemetCeylan Aylin92 terden ayırt edilemiyor mu? Çok az pijamam ıslanmış ama yastık koyduğum için terlediğimi düşündüm. Bir daha hissedersem gideyim en iyisi. Of inşallah değildir