Nailegms canım bende klomen ıse yaramadı en sonunda baska doktora gttım tup bebek doktoruna asılama yaptı olmadı yıne farklı tup bebek doktoeuna gttım bu sfer de yumurta reservı dusuklugu oldugunu tup bebek %35 sans verdı yaptık 5 yumurta oldu o da basarısz oldu transfer bıle olamadım allahn hıkmetı 8 ay snra kendılıgınden oldu hıc ılac vıtamın kullanmadım suan 35 haftalıgım Rabbımın ıznıyle🥰🥰🥰🥰🧿🧿🧿🧿🧿🤲