Henüz doğmamış bebeğime sleepy natural serisinin 1 ve 2 numaralı bezini aldım. Stok yapmadım az miktarda aldım. Tekrar sipariş etmek istiyorum. Aranızda yenidogan bebeğine kullanan anneler varsa kaç numarasını kullandınız lütfen yardımcı olabilir misiniz 🤔