Bu ay ovulasyon denedim 14. Gün yumurtlama gördüm ama tutmamış bugün adet oldum iki gün önce oldum ilk defa adet bitince soğan kürü aslan pençesi hayit otu falan deneyim diyordum yine ovulasyona devam edeyim diyordum ama çok düşünüyorum sanki bunları yaparak kafaya mi takarım yine diyorum sizce böyle bunlari yapıp ovulasyona devam mı etmeliyim yoksa herşeyi bırakıp akışına mi bırakmalıyım. Fikir verin