Ben 8. Haftaya girdim bende kullanıyorum ama içindeki folik asiti ilk üç ay öneriyorlar diye biliyorum o yüzden hamilelik spnuna kadar kullanılmaz baska takviyeler verebilir diye düşünüyorum ama bana cok iyi geldi gerçekten cok memnunum içinde yeteri kadar herşey var tabiki yinede öğün atlamamak sağlıklı beslenme önemli