ekimannesi3 Hamile pantolonu aldım bir tane ne olur ne olmaz diye 36 beden aldım lcwden karnını ne kadar ayarlasam da aşağı düşüyor gibi hissediyorum o yüzden hiç dışarda giymedim daha. Hamile taytlarının da karın kısmı ne kadar daraltılsa da bol geliyor. Şu an için kendi bedenimizden bir beden büyük gündelik tayt ve pantolon daha iyi sanırım.