Minigim20 Kizlar memlun kaldiginiz krem var mı göğüsler için sanırım doğumdan once kullanmaya başlamak gerekiyormuş bende alıp başlamak istiyorum artık 35 haftalık olduk
greybrde Minigim20 kullanmadım ama bir çok kişiden duydum lansinoh diye 40ml mor bir krem bende onu alırım doğum yaklaşınca 🤰🏻🌈
Busra34ybg Minigim20 lansinoh aldım bende tavsiyeler üzerine bide silikon göğüs kalkanı da işe yarıyormuş
Hatice11 Minigim20 Ilk hamileligimde lansinoh kullandım harika diyebilirim.Simdi yine aldım kullanacagım inşallah.Hem sürünce silmiyorsunuz öyle emzirebiliyorsunuz,hemde çabuk iyilestiriyor 😊
Mumyy Minigim20 ilkinde lansinoh kullandım gerçekten çok rahat ettim tabiki acıdı ama hiç yara olmadı öncesinde de çok kullanmamıştım şimdi yine lansinoh alacağım öncesinde de kullanacağım tavsiye ederim silmenize de gerek yok içeriği temiz
Merimex Lansinoh aldım doğumdan önce haftada 1 2 defa sürdüm doğumdan sonra da her emzirmeden sonra sürdüm şükür bir sıkıntı yaşamadım
Minigim20 Genelde herkes aynı şeyi önermiş teşekkürler kizlar bende bu fiyat araştırması yapıp sipariş vermeyim bj an önce bı kaç güne gelir kullanmaya başlarım artık
Bademmmm Kızlar kremi tam olarak meme ucuna mı sürüyoruz bende 34 haftalık hamileyim ama henüz başlamadım daha
Minigim20 Bademmmm bunu sormakla iyi yaptın canım yaa bende alacağım ama nasıl uygulanır bilmiyorum bilen varsa aydınlatırsa iyi olur bizim için
maybeoneday Minigim20 incia almıştım fakat hiç bir şeye yaramadı. zeytinyağı kullandım ilk birkaç gün tabiki acı hissediyorsunuz ama şuan hiç sıkıntı çekmiyorum 12 günlük bebeğim var 🙂 (badem yağıda fayda ediyormuş)
yildizfero01 Minigim20 mustela gogus ucu krem birde doğumdan sonra emzirme yaraları için kremi sur dezenfekte edilmemiş sargı bezini ucuna koy strec film ile sar her emzirme sonrasi yap ikigun yara kalmıyor Buda arkadaşlara fikir olsun