Didemipeks Kızlar merhaba 11+3 hamileyim. Bu hafta ve 5 ve 8.haftamda sadece bir kere olmak üzere kanamam oldu. Ama saatler günler sürmedi. Dr plasentanın altında kanama var dedi iğne ve progestan verdi. Bu süreci yaşayan var mı dr düşük riskin var demedi ama gerçekten çok korkuyorum sürekli yatıyorum 😥
Alperefet Didemipeks canım öyle bir şey yok kanaması olup sağlıklı doğum yapan bir sürü anne var ,inşallah sağlıkla alırsın kucağına moralini bozma, benim de 18. Haftada olmuştu kanamam bir gece hastanede yatmıştım, şuan 37+4 teyim 🥰
Yenibirannee Didemipeks benim olmadi kanamam ama tanidigim bi aile yakinimiz var 9 ay boyunca adet gibi kanamasi olmus 2-3 gun surermis sağlıklı sekilde dogum yapti