demet2020 Kızlar iyi haftalar. Çamaşır kurutma makinesi kullanan var mı, varsa hangi marka kullanıyorsunuz? Deneyimlerinizi paylaşır mısınız?
Minikoocum demet2020 benmki hem yıkama kurutma Arçelik 9 yıka 6 kurut bayada ücret verdim ama memnun deglm
Alperefet demet2020 lg marka makinem hem yıkıyor hem kurutuyor, genel olarak kurutma her çamaşırda olmuyor bence buruşturuyor, çekiyor sadece nevresim ve havluda kullanıyorum ben kurutmayı
halitefe demet2020 Arçelik vardı ama renklerini dolduruyor kıyafetlerin o sebeple kullanmıyorum yıpratıyor garip bir şekilde
Deniz95 demet2020 bende bosh serie 4 kurutma makinesi var çok memnunum yıpratma da yapmadı küçülmede. Kırıştırma konusu ise makine bitince hemen çıkarırsam kırışmıyor çıkartmayınca sıcak olduğu için üst üste olunca kırışıyor haliyle
demet2020 Minikoocum çamaşır makinem var zaten de kurutma makinesini ayrı alacağım. Isı pompalı olanlar kırıştırma yapmıyormuş galiba
eebru- demet2020 şöyle soyleyim ben zaten aşırı sicakta kurutma yaptırmıyorum cok hafif nemli birakiyorumki cok kirismasin oyle yaptığım icin gömleklerin kırışıkligı normal disarida kuruttugum kadar oluyor
Reyhandmrl demet2020 benim Arçelik kurutma makinem var bence çok kullanışlı . Kıyafetlerin üzerindeki tozu tüyü topluyor . Kış için özellikle iyi oluyor