Merhaba güzel anneler Bende taze bir hamişim 10+1 olduk bugün kan testimde pt ınr sınırın altında çıktı bununla ilgili tecrübesi olanlar yorum yapabilirmi doktor randevuma 1 hafta var malesef meraktan ölücem bebekle ilgili bir sıkıntı yaratıyormu acaba bu sonucun düşüklüğü