Valla yiyebiliyorken yemek lazım galiba 😂 ilk başlarda midem çok bulanıyordu o yüzden şimdi şükrediyorum yiyebildiğime ,canımın bir şeyleri istemesine 🤲🏻😅 bu iştah çok farklı valla yapacak bir şey yok bir tabak yemekle doymuyorum iki tabak yiyorum mesela artık 🤷🏼♀️