Portakalgeliyor Kaçıncı haftada oldunuz , aç mıydınız tok mu ve kan tahlili istediler mi ? Bana söylenen aç karna gel , kan tahlili de yapıcaz ve Tetenoz üç aydan sonra başlıyor haftanız erken değil yapalım dedi ..
Mzgnormann Portakalgeliyor 1ci doz 20 haftada çağırdılar 2ci doz içinde 24 haftada çağırdılar aç tok öyle bişey demediler
BegumIscanTunc Portakalgeliyor 19+6 da tetenoz aşımın ilk dozunu oldum ama sabah 8:30 da gittim aç gittim zaten doktorum kan tahlili ve idrarda istedi
Portakalgeliyor Mzgnormann Minikasya Kkubraaa Doktoruma danıştım oda yaptır problem yok dedi 18 deyim erken gibi geldi bana 20. Haftadan sonra olurum diye düşünmüştüm ..
Mzgnormann Portakalgeliyor sen bırak onları bence 20 haftalık olunca sağlık ocağına git ikinci doz içinde aile hekimine de 24 haftalık olunca gelecem olması gereken böyle çünkü
Limonumm Portakalgeliyor ben sabah tetenox aşısı oldum aç karinla gittiğim için 4 5 tup kan aldılar Yarn sonucum çıkıyor
Malidlgz Portakalgeliyor bende 17.haftamda oldum başka tahlil olmadım aç karnına gitmiştim ama sadece iğne oldum çıktım ilk gün biseyim yoktu sonra ki üç gün kolum ağrıdı size tavsiyem asi ikk zaten acımıyor sonradan çıkıyor acısı çok değil kolunuzu zorlamamaya dikkat edin ben farketmeden poşet taşıdım ağrısından uyuyamadım gece üçüncü günüm bugün çok şükür geçti ağrısı