Merhaba. İlk doğumumu Sincan koru hastanesinde Huseyin pehlivan yaptırmıştı. 4 sene geçti aradan. Bu sefer başka bir doktor ve hastane düşünüyorum. O zamanlar daha uygun fiyata paket almıştık. Fiyatlar uçmuş bayağı. Devlette düşünmüyorum bu arada. Sizlerin öneriniz nedir? Paket alanlar fiyatları neler?