Hulyaa12-- Bez olarak hangi marka kullanacaksınız kızlar sleepy almayı düşünüyorum tavsiye eden çok 1 numarayı kavli almalıyım ?
Gull_94 Hulyaa12-- ben 4 sene once kızımda prıma kullanıyodum memnundum ama ıcerıgı degısmıs duydugum kadarıyla bende emın olamıyorm yıne prımayla baslmayı denıycem
umyahsn1010 Hulyaa12-- canım ben sleppy aldım geçen haftaki trendyol indiriminde 210adet li indirimli vardı onu aldım. Yeterli sanırım o kadarı. Çevrem genelde sleppy kullanıyor. Sleppy iyi gelmezse diğer bezler geçmeyi düşünüyorum. Bunu kullanabiliriz umarım 🤗🙏
Fatmaelif1 Hulyaa12-- 1 ay önce doğum yaptım slepy kullanıyorum gayetde güzel bir marka ben direk 2 numaradan başladım
Minikasya Hulyaa12-- Sleep çok sızdırıyormuş ben ondan uzak durdum. Prima ve baby me aldım. Deneyerwk gidicem stok yapmadım
Hulyaa12-- Gull_94 bende 7 yıl önce oğlum can bebe kullandım memnundum şuan bilmiyorum sleepinin 1 numarası kremli saf fogal organik dediler
Gull_94 Hulyaa12-- evet ıcerıgını degsıtıryolar zamanla o yuzden emın olamıyorm her bebektede aynı olmuyo hastende genelde prıma kullandıkları ıcın yıne ondan denıycem olmazsa dneyerek bebege uygun olanı bulmak gerekecek
0znur Ben sleepy bio natural aldım 32li 1 paket yenidoğan, alerji bs olmazsa bir bedem büyüğünden devam ederim diye düşündüm.