@Mom103
Ya canim boyle seylere gore mi olacak bu isler yahu. Affedersin, kabiz oldugumuzda neler cekiyoruz.. Ozellikle gebelik doneminde.😳 Dedigim gibi minik minik surecekler..o zaman zerre aci hissetmezsin. Ama sen daha kuafore gitmeden kendini bu sekilde gaza getiriyorsun yapmaaa. Tertemiz cikacaksin. Buna odaklan. Benim de sali gunu dogum, karnim burnumda… pazartesi gidicem hallettiricem..ki iki hafta once gitmis olmama ragmen.. Bebis gelince uzun bir sure cikamicam.. Ha bir de sunu ekliyeyim. Ben yillarca jilet kullandim.. Canim yanar diye dusunuyordim o zamanlr.. Alan kiside onemli.. Agdaya geceli bir kac yil oldu.