Zuhallahlt Ben 11 haftalığım ilac icmeyince kusuyorum hep prilam diye ilac kullaniyordum o da bugün bitti bakalim ne yapicam simdi sizler ne durumdasiniz
ikincimucizemmmm Zuhallahlt 12+4 üm bitmek bilmedi benimki sadece hafif azaldı o kadar geçmeyecek gibi hiç ya
AltinYildizMom Zuhallahlt bende prilam kullanıyorum bugün bitti doktor 2 haftada bir bırak bak ne farkediyor demişti zaten içtiğim halde her sabah kusuyordum boş migdeyle bi bakıcam ne fark edicek gün içerisinde bulantı olacakmı
Deryaksr @Zuhallahlt bende 11 haftadayım aynı ilacı kullanıyorum fayda etmiyor çok kötü kusuyorum tekrar ne zaman biter acaba bilgisi olan varmıdır
Yenibirannee Haftami doldurdum bulantim yok suanlik ama geceleri 2 tane prilam devam ediyorum bugun 16+4 🥰🥰
Mina26 İlk 4 ay aşırı derecede oluyordu. Bu sebeple 7 kilo verdim. Şu an 31 inci haftadayız ara ara sabahları devam ediyor. Prilam bende fayda etmedi. Zofer kullanıyorum. Çok zor bişey Allah yardımcınız olsun 🙏