Selam kizlar nasil gidiyor hamilelik? 💃❤
Ben bugün 7+1 oldum ve ilk kez doktora gittim heycandan patliyordum. Ilk bos gibi görünüyordu doktor altdan bakacakti korktugum icin bidaha normal bakmasina rica ettim ve ne diyim?minik nazli sey kesenin taaaaa kösesine saklanmis :D❤
Kalbi pit pit pit diye atmasaydi görmezdik yani allahima binlerce razi olsun gördüm ya icim rahat. Öyle olan var mi acaba? Doktorum 10 gün sorna tekrar gel tam net görürüz dedi ❤ sizde nasil oldu?❤