iremturan Kızlar doktorum decavit yazdi bugun aldim ama cok buyuk bu kadar buyuk hap icemiyorum ortadan bolup icsem sorun olur mu?
TubaUzar iremturan sabah kahvaltıdan sonra tüket canım bende yeni başladım son 3 haftam imom kullanıyordum geçen sağlık odağından verdiler imom bitince bunu kullanıyom dedim bilgin olsun sağlık ocağından ücretsiz alabiliyorsun
Mervemervee iremturan canım evet büyük bi hap.Ben de zorlaniyodum ..Ilk önce ağzına bir yudum su al sonra hemen peşine hapı at ağzına ve suyunu iç. Ilk yudumu aldiignda yutak borusu açık kaliyo o sırada kolayca geciyo çünkü hap. Denemeni oneririrm 👍
iremturan Rukenkumsal ilac ustunde gunde 1 tok yazmislar siz hangi saatlerde iciyorsunuz ? Sabah ogle yada aksam yazmamislar
PnrBkr Hapı al ağzini bol suyla doldur ve bı anda yut bn öyle yapiyorum ağızda kaldıkça mide bulandiriyor
Ebrudnmz iremturan bende cok zor yutuyorum hatta bazen geri çıkartıyorum midem kalktığı için yutarken ama eczaneye yada doktoruna sormadan hapları bölme bence bazıları bölünmez hapların.
Edirefp iremturan ben iyice boğazıma kadar itiyorum hapı bol suyla gidiyor. Ağızda bekleyince mide bulandırıyor
napoliten_ iremturan bende bölüp yutuyorum doktorum tutamıyorsan öyle yap derdi.8 buçuk Aydır öyle kullanıyorum.Birincisi içiyorum , diğer yarısınıda bi saat sonra içiyorum
TubaUzar iremturan kac haftaliksin buarada be kaçırmış olabilirim yorumlarda yazdıysan bile? Geç kalma sağlık ocağına bildir gebeliğini bir çok takip ordada yapılıyor hem kolay olur senin için yakınsa filan