gulbahar0505 canım bi gün senin dediğin benim de başıma geldi pirincini çok koymuştum biber kış biberi kalın diye pişmedi eğer dolma biber sevenlerdensrniz yazlık biberlerden içini doldurmadan buzluğa koy içleri alıp buzdolabı poşetleriyle poşetle. Kesinlikle kış biberleri öyle oluyor