Kamaynu01 Kizlar 2. Hamileligim bebegimin cinsiyeti kiz ama bir turlu isim icin karar vermedim anlamli olsun istiyorum.Sizler ne isim koyucaksiniz bebeginize fikir verseniz?
bebissveannesi Kamaynu01 cinsiyetimiz belli değil ama kız olursa Eylül ya da Ela ☺️ Ama Vera, Hanne, Ahenk isimleride hoşuma gidiyor ❤️
Talyaninannesi Ben de henüz netleştiremedim ama Talya, melissa, janset, lidya seçeneklerim arasında ☺️
Tubikcay Minik_kalplim_ fetva yetkim yok ama araştırdığım kadar biliyorum. Mevla tanrı demek. İnsana konulmaması gereken isimlerdenmiş. Erkeklerde de Samet gibi. Sadece Allaha özel kalması gerekiyormuş
Cereninci Kızlar yanlış anlamayın ama bunlar nasıl isimler tuhaf kalıyorum sizlere ben geri kafalımıyım acaba ne güzel isimler var çok zor telafüz edilen kelimeler söylüyosunuz ben Miray koyacağım inşallah
Tubikcay Cereninci bana da bunların telaffuzu zor gelir :) üstelik bazıları anlam konusunda emin olunmayan isimler. Biz bildiğimizi koyalım Türkçe olsun dedik. Bize bereketi hatırlattığı için yağmur koyacağız :) oğlum da Erdem. Maceraya gerek yok
Buuuuss Cereninci yalnız değilsin canım bende senin gibi düşünüyorum bu düşünce geri kafalılıksa tamam geri kafalıyım😁
1245 Berra, Betül arasında kararsızım ama ikisininde anlamı çok hoşuma gidiyor melisa, eslem bu isimlerde kuşağa hoş geliyor