greybrde valla ben 24. Haftamdayım, gebelikten önce de günde min 3 lt içerdim, çok çok dikkat ederdim. Şimdi de 1 2 haftadır 4 lt ye çıkardım, yemekleri de 0 tuzla yapıyorum, peynir zeytin gibi kendinden tuzlu yiyeceklerden alıyorum tuzu. Yani gebelikte su çok önemli, ilerleyen aylarda çok ödem olur, dikkat edin.