Az önce doktordan çıktım kese oluşmuş 2 hafta sonra gel kalbini dinleyelim dedi. İlk gebeliğimde kanamam olduğunu progestan proluton kullandığımı bu gebeliğimde aynı şeyleri yaşar mıyım dedim. İlkinde kanaması olanların genelde sonra yine oluyor diyip progestan yazdı. Kızlar her gebelik aynı olacak 5diye birşey var mı. Bu durumu yaşayan tüm gebeliklerinde kanaması olan var mı. İlişki yasak filan da demedi ama zaten biz öğrendiğimiz an 3 ay yasak koyduk kendimize. Ne gibi önlemler almamıyım başka