Bende doktoruma sormuştum sadece hijyen açısında dikkat et enfeksiyon riski olabilir kuaföre gittiğinde emin oldugun yere git dedi. Belkı bu yüzden sıkıntı yaşayabilirsin demiştir doktorunuz. 38. Haftamdayım gittim artık göremiyorum hiçbir şekilde çünkü. Çok rahatlık gerçekten ağda umarım bebiş çok bekletmeden gelir