Ceyceylaan Kızlar merhaba Doğum parası hakkında bilgisi olan anneler, yardımcı olabilir mi? Rapor aldıktan sonra ödeme nasıl yapılıyor, doğumdan önce ödeme yapılıyor mu ?
Meryemcakmak01 Ceyceylaan 32 haftada alınan rapordan mı bahsediliyorsun canım eğer oysa doğum gerçekleştikten sonra 45 gün içinde yatıyormuş
Feyza-nur Ceyceylaan eğer 32 haftada rapor aldıysanız doğuma kadar olan raporlar her ay sonu giriliyor ve rapor parasını gidildikten 3 gün sonra yatıyor ( pandemi dolayısıyla 1 hafta yı bulabiliyor ) doğum yapıldıktan sonra da aynı her ayın sonunda giriliyor ve rapor parası yatıyor
magnolia_ Ceyceylaan hangi paradan bahsediyorsunuz herkeze verilen süt parasımı çalışan annelere verilen doğum parası yardımımdanmı
magnolia_ Ceyceylaan doğurdukdan sonra hastanenizden doğum yaptığınıza dair belkigenizi alıp muhasebecinize iletiyorsunuz gerisini o hallediyor sizde e devletten kontrol edin orada size bilgi geliyor başvuru yapıldıkdan sonra ne zaman nerden çekiceğinize dair yani ben bole yapmıştım değişmediyse
Nesli-12 Ceyceylaan sanırım SGK ya gidip başvuru yapılıyor ilk önce tabi bebeğin kimliğini çıkardıktan sonra babasıda işlemleri halledebilir siz olmadan iki ayrı para alınıyo ilki çocuk yardımı birinci çocuk için 300 ikinci çocuk için 400 üçüncü çocuk için 600 2021 de zam geldi mi bilmiyorum ikinci alacağınız ise süt parası diye geçiyor oda 2021 deki miktarı 200 lira
Seymassrioglu Ceyceylaan doğumdan sonra alabiliyorsun rapora yani izne ayrıldığın günlerde dahil hespini doğumdan sonra