huma2018 Kızlar bugün doktora gittim gebeliğim min 5 +3 deyim ama sade keseyi gördüm doktor bu hafta sade kese girunur iki hafta sonra gel bebeği görürüz dedi sizde ne zaman göründü insan bı takıyo ya
Zeynep9120 huma2018 doğru demiş hic takma6-7 haftalarda gorunuyor bebek keseyi görmussunuz masallah devamıda gelir merak etmeyin
Nura6 huma2018 5. Haftada bende gitmiştim sadece kese gözükmüştü 6+2 de tekrar gittim kontrol süresi bitmeden C şeklinde minicikdi hatta kalp atışı daha yeni başlamıştı
NurCeren00 huma2018 kese göründüyse 1 haftada bebek görünüyor ama bazen geç döllenmeden dolayı 2 haftayı buluyır bende burada öğrenmiştim doktor emin olmak için 2 hafta demiştir. Kesin görürsün
huma2018 Zeynep9120 evet cnm keseyi gördüm bide ikici hamileliğim tecrübe olması lazım ama işte annelik hep bı tedirginlik var
huma2018 Nura6 içim rahatladı ya gerçekten. Doktorda şuan kesenin sade görünmesi normal dedi ama.anekik işte
Livanur22 evet bende ilk 4 haftalıkken öğrendim kese oluşmuş 10 gün sonra gel dedi gittim kesen büyümüş dedi şuan 8+2 deyim kalp atıslarına kadar gördük şükür
huma2018 Livanur22 maşallah subhan allah rabim sağlıkla kucağımıza alalamizi nasip eder inşallah cümlemize
Nura6 huma2018 sizi o kadar iyi anlıyorum ki bende öyleydim nasıl geçicek bu günler diyordum 🥰 22.haftamıza girdik bile 🤗 rabbim sağlıklı bi şekilde kucağınıza almayı nasip etsin 🙏 kolay sorunsuz hamilelik geçirmeyi nasip etsin inşallah 🙏
Busra1129 huma2018 canım ben 7 ci haftada görüldü kalp sesiyle beraber için rahat olsun yeni görünür duyulur daha
NurCeren00 huma2018 bebişi gör sonra kalp atışını duyma heyecanı başlayacak. Allahım. Ben de daha yeniyim öyle garip heyecanlar ki bunlar insanın gecesi gündüzü merak doluyor
huma2018 NurCeren00 Ayn ya bide çok çok farklı bir duygu iki çocuklu anne olmak biri karında diğeri yanında onlara yete bilcemi .diye düşünme rabim bu duyguyu bütün isteyenlere nasip.etsin inşallah 🤲🥰
Momy11 huma2018 bende 5+2 de sadece keseyi gördüm canım cuma günü 6+6 olacam inşallah o zaman tekrar gidcem