Nilsubatu Umutluanneee48 ya böyle bi karartı şeklinde ben görüyorum şuan ama tam bilemem yani umutlandırmış olmayayım üzüldüm demişsiniz lütfen üzülmeyin kaç yıllık evlisiniz ve ne zamanda beri istiyorsunuz ki. Rabbim hayırlsını versin
Ozge5500 Umutluanneee48 burda var gibi gozukuyor cok silik gibi bnce bi kac gun gecsin tekrar yap benimde silik cikmisti ve adetimin gunu gecmeden yapmistm 🥰
Umutluanneee48 metehaninannesiii evet 3 gün geçti dün ovulasyon yaptim baya koyu cıktı bugünde test yapayim dedim vi çizgi çıktı ama ilk yapar yapmaz belirdi soluk bi çizgi bekledigim şekilde çıkmadı çok uzuldum
Umutluanneee48 Nilsubatu 1.5 yıllık evliyim ve ilk günden beri istiyoruz olmuyo nasip tabi ama bu ay umutluydum baya doktor bir sorun olmadığını söylüyor ama nedense olmuyor
Nilsubatu Umutluanneee48 anladım sakın stres yapmayın tabi bunu demesi kolay diyeceksiniz ama İnanın ki kafa rahat olunca oluyor. Bi kan tahlili yaptırın derim ben 🙏
150_gelartik Umutluanneee48 canım belki rahim ağzında senin anlayamacagin bir akinti oluyordur Sana tavsiye vermemi istersen Enfeksiyon için fitil iste doktorundan içini temizler
Mlk8 Umutluanneee48 ben göremedim maalesef ama bu testlere hic guven olmuyo 6 haftalik hamileyken erken gebelik yaptim onda bile silik çıktı bence bi kac gun bekleyip kan testi yaptirin
Livanur22 Tam göremiyorum ama ikinci çizgide silikte olsa birşey varsa umutlanabilirsin Yeni olduğunda böyle çok az görünüyor 2 3 gün sonra tekrar yapın veya kan verin bence üzülmenize gerek yok rabbim bilir işini 🤲🏻
Nilsubatu Nilsubatu Umutluanneee48 siz yakından daha iyi görüyorsunuzdur böyle silikte olsa var mı birşey çünkü ben karartı gördüm yani
Umutluanneee48 Nilsubatu evet çizgi görüyorum ama neden köyü çıkmadı anlamadim sonuçta adetinde geçti varda koyu cikmazmiydi