ozlem-t Merhaba hanımlar; düzensiz regl oluyorum. Bazen 30 günde, bazen 33, bazen 29, bazen 31… En son, 12 Şubatta regl oldum. Bu sabah test yaptım sonuç negatif çıktı. Teste güvenmeli miyim? Ne zaman test yapsam kesin doğru sonuç alabilirim?
EsrSvm ozlem-t Canım adetlerin düzensizse mutlaka ovulasyon testi kullan.Hem yumurtlama gününü bilebilmek için hemde adet tarihini öğrenebilmek için.1 hafta içerisinde adet olmazsan tekrar test yap canım 🌸
ozlem-t EsrSvm Bu aydan sonra başlayacağım takibime demiştim. Ne gelen var ne giden… 1 hafta daha bekleyelim bakalım, sabredebilirsem. :)