Bb_onlllb gebeliğin son aylarında görünüyor canım gebelik kolestazı ise eger benimki alerji değildi, sadece el ve ayak kasıntısı oluyor tatlı tatlı kasınıyor kasıdıktan sonra kızarıp ates gibi yanıyor.cildiyede safra asitleri testi yaptır derim ben, sonucu bir haftada cıkıyor bilgin olsun. çok yüksek bi deger çıkmazsa bi sıkıntı olmuyor sadece perhiz veriyor doktor, kasıntı için karısım mentollu bi ilaç yazdı ama kullanmıyorum her zaman olmuyor cünkü kasıntı