Deniz95 ben hamilelikten önce aylık vurulıyordum hamile kalınca doktora devam edeyim mi dediğimde gebelik sırasında yüksek doz yükleme yapılmasını istemeyiz dedi. Kullandığım multivitaminde var zararı olur mu dedim onun miktarı zarar vermez dedi. Daha 6 haftalıktım o yüzden mi zararlı olur dedi bilmiyorum