Papl Beyzan 12+3 haftalıkdı o zaman doktorum çok erken zaten şuan dedi bende boynu bükük eve geldim🤣😂
10Seher10 Papl bende çıktı bakalım şansın ne olacak 😊 cinsiyet önemli değil aslında sağlıklı bir şekilde gelsinler ama insan meraktan da duramıyor 😂
serenty_123 Benim hcg değerim 26 cinsiyetimiz kız bende tutmadı yani bende öyle bisey duymustum ama sanırım doğru değilmiş