Merhaba Arkadaşlar gebelikte guatır çıkması normal mi geçiçi bi durum mu şuan 20 haftalığım guatırım çıktı düşük dozda hap yazı doktorum ama korkuyorum çoçuğa bi zararı olur mu hapın geçermi doğumdan sonra guatır yaşayan varmı bu durumu yardımcı olurmusunuz?