Duygus97 Minik_kalplim_ ay önceden hiç sevmezdim. Üzerine limon azcık tuz çok güzel oluyor canım çekti 😍
Fatma2277 Minik_kalplim_ maydonozun düşüğe neden olduğunu duymuştum ne kadar doğru bilmiyorum fakat hamileliğim boyunca neredeyse hiç maydanoz tüketmedim
Suheyla06 Minik_kalplim_ bıktım 🤭 1 demet yiyordum günde birde düşük yapıyor dediler ama yemeye devam ettim 😂😂
Suheyla06 Minik_kalplim_ 3 ayı atlatınca deli gibi yedim ben😂 kıvırcığa bile sarıyordum ayy kendimden utandım resmen ahahshs
pinarhakki Bana doktorun ilk söylediği şey maydonoz yemeydi, yersenize çok az yiyin kızlar, düşüğe sebep olabiliyormuş
Yumurcakk Her kahvaltıda yiyorum . 6. Ayıma girdim düşük cok abattırsanız oluyor ve ödemi azaltır kızlar yiyin😍