Semnr2 Bugün doktora gittim şiddetli ani baş dönmelerim oluyordu doktor plasenta aşağıda takibe alalım dedi çok korkuyorum acaba sıkıntı olur mu yukarı yıkar mi bu durumu yaşanlar oldu mu
Mmhtpmhmt04 Semnr2 benimde asagidaydi çalışıyordum 10 gun yattim evde 28. Haftada çıktı doktor 32 ye kadar çıkar demişti 37+4 te doğum yaptım içini ferah tut ağır is yapma yat dinlen
Muratnannesi Semnr2 korkma ilk gebeliğim öleydi plesenta previa deniyor korkacak bişey yok zorunlu sezeryan oluyosun. Oğlum 4, 5yaşında şu an korkma