ikincimucizemmmm Dilaraksknclk manuel pompa elinle basıyorsun hiç bir yararı yok elektrikli bir harika düğmeye basıyorsun sütünü sağıyor tam bir kurtarıcı cnm
MerveSglk95 Dilaraksknclk elektırıklı avent öneririm biz ikisinide denedık ama bundan çok memnun kaldım şiş gögüslerle elle pompalamak daha çok acıtıyor
svdmm16 Baby me yorumları iyiydi fiyatı da iyi ben ondan alacagım lansinoh teklisinin yorumları kötü çiftliside cok pahalı