Merhabalar kızlar cinsiyet öğrendik biz , geçen bir hevesle alışveriş yapayım dedim ama bu sefer de aldıklarım boşa mı diye düşünüp duruyorum çünkü yaz bebeği olacak nasıl giydirecegiz biz bu bebekleri? Sizler neler aldınız kaç tane yenidoğan kaç tane 0-3 alacaksınız ve uzun kollu mu onlar yorum yapabilir misiniz 🤗
Benim aldıklarım şimdilik 2 tane uzun kollu yenidoğan zıbın , 2 tane kısa kollu 0-3 zıbın , 2 tane sıfır kollu 0-3 zıbın, bir tane 3 aylık patikli takım . Hastane çıkışı düşünüyorum 5li ikişer tane ama yaz modelini mi bekleyelim pamuklu yakar mı çocuğu ?