Secuuss Kızlar 3 gündür diş ağrım var augmentin başladım ama geçmiyor karanfil yağıda fayda etmiyor artık napacağım şişlik falands yok dişim çürük öyle ağrıyo
Sibelhiranur Secuuss ben hamile olduğumu bilmiyordum dişlerinde çürük vardı ona gidip geliyordum özel dişçiye son gittiğimde supem vardı doktora söyledim hamile ola bilirim ve iğne filan diş dolgu yaptınız sorun olurmu dedim hayır hiç bi sorun olmaz dedi sizde bi gidin isterseniz
BirMuallime Secuuss benim de ağrıyordu 20 lik dişim kırıldı ağzımda sürekli karanfil tuttum ve tuzlu gargara yaptım 4 5 gün çok ağrıdı ama 10 gündür ağrı yok cumartesi de dişçi randevum var çekecekler ağrısı geçince kararsız kaldım çektirmekte 🤦
Gamzeek Secuuss benım beynıme vuruyor su gözüm şişiyor du kadın doğum doktorundan onay aldım anestezi uygulanabilir diye Bi yazılı kagıt daha sonra acıle gittim(devlet) yınede bakmadı kaç gece ağladım en sonun da özele gittim naz niyaz yaptı onaylı kagıdı gösterdiğim halde zor yaptı.. Ama sadece temizledi ve geçici yapışkan dolgu koydu.. Olsun bu bıle baya rahatlattı
Lulemom Secuuss hava alıyosa geçici dolguyla kapatır rahatlarsınız. Geç kalmışsınız. Dişçiye gitmeden neden antibiyotik içiyosunuz ki. Antibiyotik iltihap için içilir. Dişiniz çürükse içilmez. Çok yanlış yapıyosunuz
Miumiu Yasinimm Canım geçen gün de sormuştum sana, nasıl oldu dişin? Kanaması durdu mu, ağrısı geçti mi? Ya ben bugün sabah çektirdim kanaması durdu ama resmen çenem, diş etlerim ağrıyor ya. 🥺
Secuuss Lulemom kadın doğumcuma sordum o söyledi ben kendi kafama göre almadm ztn ilaç yarın gideceğim dişçiye
Lulemom Secuuss demek istediğim şu aslında doktorunuz kullanabilirsin demiştir. iltihap varsa tabi. Önce dişçiye gitmeniz gerekirdi. İltihaplıysa sorun yok zaten ama Belki de iltihap yok boşuna içiyorsunuz.
Secuuss BirMuallime benimde üçüncü gün yarın dişçiye gidip göstereceğim bakalım ne dicek🤦🏼♀️ Korkuyorum ben aslında dişçide işlem yaptırmaktan keşke geçse benmde doğumdan sora bakarım çaresine
BirMuallime Secuuss ben dişçiye gittim ertesi gün ağrısı geçti biliyor musunuz 🤦 cerrah gelecek onu bekliyorum en iyisi bir an önce çektirmek sanırım bir daha öyle ağrır diye çok korkuyorum
Secuuss Gamzeek başka bir şey yok değilmi bazıları diş dolgu çekim fln bebege zarar verir düşer veya allan korusun ölür sediler bende ondan korkuyorum
Gamzeek Secuuss ben 39 haftalıgım çekecekti ben istemedim gecıci dolgu yaptı sizde kadın doğumcunuza dansın onayını alın yazılı şekilde önemli olan kadın doğumcunuzun görüşü
Secuuss BirMuallime bende ölüyorum üç gündür ama tek diş değil işte 3 tane benim😂başladımı sol damak alt üst baslıyo
BirMuallime Secuuss benim de sağ tarafta üç taneydi 😆 bir başladı mı hepsi başlıyor fırçalamaktan diş etlerim acımıştı artık. Dişçiye gittim dedim üç dişim ağrıyor baktı dişlere ağrı var mı diye vuruyor tık yok evde ağrıyan o diş doktoru görünce tepki vermedi ikisine baktı böyle sonra 20lik dişim kırıktı en son ona bir vurdu dünyam yıkıldı nasıl bir ağrı 😀 meğer onun ağrısı diğer çürük düşlerimi de etkiliyormuş ben de pimpirikli biriyim kadın halimi görünce cerraha yönlendirdi o da bu cumartesi bakacak inşallah çekecek ama şimdi de hiç ağrı yok falan yok 🙄