Kızlar 17 haftalık gebeyim bebeğime tirizomi 18 teşhisi koyuldu böbrekleri çalışmıyor kalbin bi kısmı çalışmıyor idrar kesesi yok aldırmaktan başka çaren yok diyor doktorlar daha önce bu durumu yaşayan varmı sağlıkla kucağına alanlar oldu mu bebeğini lütfen bana bi umut olun😭😭😭