Esra93
Arkadaşlar bir Öneri de bulunmak istiyorum. Dün akşam iftara yarım saat kala 32 aylık oğlumu yüksek ateşten hastaneye götürdüm evde ateşini ölçtüğümde 39.5du götürdüğüm hastane Erdem hastanesi ve doktor odadaki ateş ölçerin bozuk olduğunu acilde ölçtürmem gerektiğini söyledi acile indik ve acilde de ateş ölçerin bozuk olduğunu söylendi çocuğum ateşten ağlarken ateşinin kaç olduğunu bile ölçemediler ilaç yazıp yolladılar bi ateş ölçerleri bile yoksa orada Doğum yapsak hiç birşeye müdahale edemezler benim kendi evimde bile temassız ateş ölçer bulunurken koca hastanede herşeye bozuk demeleri çok ilginç. Kesinlikle bu hastaneyi önermiyorum ne Doğum yapın ne de ileride çocuğunuzu götürün benden Öneri olsun