minicikanne Sabah başım uyuştu kulaklarım tıkandı gözlerim kararır gibi oldu. Kahvaltı ettim ama halen aşırı halsizim. Demirimde düşük, birazda üzülmüştüm acaba tansiyonum mu düşüyor. Arada bir oluyor böyle. Genel olarakta halsiz kaldım hamilelikte.
Fatma2277 minicikanne bence bunu doktorunla paylaşmalısın. Ben basımın döndüğünü ve bulanık gördüğümü söylediğimde doktorum çok telaşlandı hemen tansiyonumu sordu tansiyon çıkıyorsa bebeği hemen alırım dedi. Benim tansiyonum hep 10-6 civarlarındadır. Öyle olduğunu söylediğimde rahatladı o zaman hızlı hareketler yapma vs dedi. Bence bu konuyu doktorunuzla görüşün
minicikanne Fatma2277 Doktorum zaten tansiyonumu takip ediyor. Yarın randevum var ama gidene kadar bişey yapabilir miyim diye sormak istedim.