archmom Mom053 çevremdeki herkes bunu kullandı hiç böyle şikayet eden olmadı canım . Güvenilir marka . Bir sorun yaşamayız 🙏🏻🥰
archmom Mom053 bibs aldım canım . Hem çok şık hemde baska emzikleri reddeden bebekler bunu mutlaka alıyormus . Geldi çok begendim . Artık bibsten devam ederim . En uygun fiyat trendyolda 2 li olanlar .
Yigitkeriminannesi 480948 avent in emzikleri ve yenidoğan cam biberonunu aldım şimdilik umarım memnun kalırım 🙏🏻