MiniCooperAnne @Anne54 Arada hatta bolca uzanirken ayaklarini hava da tut canim.. ve de tabi ki bol bol su.. Tuzu da kesmen gerekirdi acikcasi.. Bir kac sey var tetikleyen..
Anne54 Seyma2861 hiç bilmiyorumki sağlık ocağına gittiğim kadarıyla ölçtürebiliyorum bi kere yüksek çıkmıştı ama peşinden 1 2 kere düzgün çıkmıştı canım her gün ölçtürmemmi gerekiyor 😐
Haticearen Anne54 yani canım çok nadir atıp yerim ama şuan çok rahatim 38 haftaligiz yarın sabah doğumum var çok az bı ödem var ayaklarım kesinlik le acımiyor
Anne54 Csm ne güzel ya ben alışamıyorum azda olsa koyucam çok değişik geliyor tuzsuz inşallah bırakırım dedşğin gibi cips felanda var zaten hayatımızda ☹️
Anne54 34_21_23 bu zamana kadar aman yoruldum az uzanim ayaklarımıda uzatim yapmadım yapamadım dikkat edicem çok saol canım 🙏
Fasulye-87 Anne54 32 den sonra Her gün günde 2 kere ölç canım… Ayak şişmesi ödem ödem tansiyona sebep olıyor.
Haticearen Anne54 amin canım Allah razı olsun darısı başıniza sizde sag saglim sağlıklı bir şekilde kucağıniza alırsınız inşallah ☺️🌼
Anne54 Fasulye-87 ellerim uyuşuyordu geceden beri uykumdan uyandırdı sabah gittim ölçtürdüm tansiyonumu normal çıktı ödem yüzünden uyuşuyormuş onlarda sürekli ölçmemi söyledi 😣