Eb_07 benim 3 haftalıkken başladı 4. Haftada çıkarmaya başladım şimdi 13 haftalık yeni durdu ben ilaç almak istemedim çok zor ve sadece peynir ekmek yedim su bile içemiyordum hızlı yersem hemen çıkıyordu birde çok acıkırsam. Çok bulantıdan yiyemiyordum yavaş yavaş yiyerek ben zayıfladım çok şükür bebişin gelişimi güzel vicdan yapıyordum su bile içemiyorum diye ama çok şükür o almış alacağını geçicek hep öyle düşün nası geçti anlamadım bile 🥰