Umutduru Ylnzkus12 erken gebelik testi için bile.çok erken bence biraz bekle en azindan 4 5 gun kala falan yaparsin.
Esmay Ylnzkus12 ben normal gebelik testi yaptim adetime 1 gun vardi silik cizgi çıktı biraz daha bekle canım
Deletedmom15262 Ylnzkus12 çok erken çıkmaz canım adet günün geçsin öyle yaparsın bazen stresle gecikmede olabiliyor hayırlısı olsun insallah💞