Tazeannecik35 benim hamileliğimin 5-6.haftamda 2 kere damla şeklinde kanamam olmuştu. Doktorum yerleşme kanaması olduğunu, herhangi bir şey yok fakat tedbiri elden bırakmamak için veriyorum aklında şüphe kalmasın demişti. Kutumun bitmesine yakın tekrar kontrole gittiğimde kullanmana gerek yok tedbir için vermiştim zaten dedi bi daha kullanmadım zaten