Bsra06 Gebelikte kutu pastörize süt alıyorum markalı olanları tercih ediyorum dolaptan alıp ısıtmadan içiyorum kahvaltıdan sonra 1 su bardağı içiyorum sakıncası olur mu acaba ısıtınca besin değeri azalıyor diye biliyorum
Mervee26 Bsra06 kaynatmadıktan sonra ısıtabilirsiniz. Pastörize süt içilmesi gerekiyor zaten hamilelikte 😊
Leylarana Doktorum tavsiye etmedi 🤷🏻♀️Zaten hiç sevmem. 😅Onun yerine ev yapımı yoğurt ve eski kaşar ye dedi.
svdmm16 Ben de öyle içiyorum asıl patörize olmayan süt hamilelikte büyük risk evde yoğurt mayalıyorum market yoğurdu yiyemediğim için o bile korkutuyor