Merhaba arkadaşlar aylar önce .bir sitede ayakkabi sipariş verdim .verdikten hemen bir gün sonra tehtid mesajlari aldım .siparişinizi almazsanız yasal işlem başlatılan diye. Bı şok geçirdim .neyse Instagram üzerinde bu siteye yazdım olanları .bana herhangi siparişimin olmadığını ve öyle mesajlar atmadiklarini böyle bir sitenin adlarını kullandıklarını yazmışlardı o zaman analdim dolandici olduklarını.neyse bı kargo gelsin dedim kargo gelmedi bir türlü . Ve bugün yine bir tehtid mesajı ile uyandım
SN.E.A Tüketici kanununa aykiri davranarak almadiginiz kargonuz sebebi ile firmanin olusan kargo gönderim bedeli ve zararindan dolayi faiz, avukat, vekalet ücreti, dosya masraflari eklenerek icra takibi baslatilacaktir. Bu asamada banka hesaplari, tasinir, tasinmaz mallariniz ve evinize icra maarifeti ile haciz islemi yapilabilir. Lütfen en kisa sürede bizimle 08:30 17:30 mesai saatlerinde … Avukat hacı çiçek .diye iletişim numarasını falan sildim .neyse acaba gelmeyen kargonun icrasi mi olur . Faturası dahi olmayan kargonun icrasi mi olur .sıkıldım artık korku bastı içimi 4 buçuk aylık hamileyim strese girdim ağlıyorum .