6586
Ben oralıyım o hastane o kadar kötü bi yer ki pandemiden önce bi yakınım doğum yaptu orda , o hastane için herkes bi ley söylüyordu bizde gittik kendi gözlerimizle gördük. Hastanede kağıt havludan tutun wc deki sabuna kadar herşeyi hastalardan istiyorlar. Wc de sabun bile yok. Orda serviste yatan hastalara yanınızda bol bol kağıt havlu getirin hastanede yok dediler. Orası yarı özel yarı devlet hastanesiymiş. Seruma katacak ilaçları bile sizden istiyorlar bi kağıtla eczaneye yollayıp kendi paranla alıyosun. Doktorları hakkında bi fikrim yok iyiside vardır kötüsüde ama hastane şartları çok vasat.yarı devlet yarı özel hastaneymiş. hastane yönetimi tamamen devlet bünyesine geçmeyi reddettiği için eldeki stokları kullanıyorlar diye duydum. Ama yeni doğan yoğun bakımda sadece o hastanede var. Pandemi de hastane nasıl olmuştur bilmiyorum ama ben iki defa gittim birinde yakınım doğum yaptı diğerinde de babamı götürdük kalbinde sıkıntı olduğu için , seruma katacak ilacı bile gece 3 de bizi eczane eczane dolaşdırdılar