Meyland Edaaaaa vajinal muayene düşük yapmaz. Doktorlarda güvenli olduğunu söylüyor zaten. Ben 9. Haftama kadar vajinal muayene oldum. Hatta alttan herşeyi daha erken görebiliyorlar. İçiniz rahat olsun
Esa Vajinal muayenenin zararı yok canım hamile olduğumu öğrendiğimde tam 4 haftalikti vajinal ultrasonla baktı ve kese göründü ondan sonra 3 kere daha alttan bakıldı muayeneni ol korkma 😊
Duyguynrky NeslicanBenze canım son adet tarihin ne zaman? 2 haftalık için beta yüksek alttan muayene için güvenmediğin doktora yaptırma derim sabret daha iyi
Duyguynrky shinemom canım düşüğe sebep oluyor maalesef bilinçsizce yapılan muayene de keseye zarar veriyorlar başına gelen çok arkdaşım var
Merveliyy NeslicanBenze aynısı ben de oldu canim ben 4 haftalik hamileydim değerim 16 binin üzerindeydi ve kesem görünmedi doktor sağlıksız gebelik dedi 2 hafta sonra lekelenmem oldu doktora gittim. bir süre sonra kanaman başlar korkma dedi. Sonra kanamam başladı ve bebeğim düştü😢 doktorlar kürtaj dedi. Ben kabul etmedim kendi kendine düştü😓ama nasip kısmet☺ şuan da tekrar hamileyim 🙈 perşembe hastaneye gidecegim ya da çarşamba🙈 eğer böyle bir şey yaşarsan üzülme😊 hayırlısını iste❤
BetlBalc deletedmom204 bende 2,5 haftalık hamileyken ögrendim.Doktorlar 2 haftalık gebesin dedigine göre demek ki böyle bişey var şu ısrarla 2 haftalık gebelik diye bişey olmaz diyen tipleri hiç anlamıyorum . Tıp mı okudunuz?!
deletedmom204 BetlBalc yemin ederim ayni seyi soyleyecektim ama kirmak istemedim. Benim kardesim doktor annem EBE galiba arkadaslar daha iyi biliyor
Ahsenelif deletedmom204 kesinlikle bilinmez diyen taraf değilim ama benim bilemediler bilseler şuan o gebelik için riskli kalp ameliyatını olmamış olurdum doğumdan sonraya ertelenebilirdi. Ama şuan bebeğim ciddi radyasyona maruz kaldı ve bana çok riskli bebeğin kanser yada sakat olacak diyolar o çok marifetli 2 haftalık gebeliği göremeyen ve tıp okuyan kişiler
deletedmom204 Ahsenelif eger kanina gecmediyse yapacaklari bisey yok doktorlarinda. Bizim kanimiza gecip degerimiz cok dusuk ciktigi icin biliyolarr.ama cok uzuldum gercekten senin icin rabbimden baska kimse bilemez nasil dogacagibi..
Ahsenelif deletedmom204 inşaAllah bi sıkıntı olmaz çok korkuyorum ama his işte yavruma bişey olmadı gibi hissediyorum. Dua edebiliyorum sadece 🙏🏻
Aybukealtintas NeslicanBenze bthcg baya yüksek geldi benim 4 haftada 116 cıkmıstı, ama zaten kese görülmesi ultrasonda o dönemde imkansız, kese ancak 6.7. Hafta gibi kolaylıkla görülebilir beklemekten baska yapıcak birsey iniz yok, hayırlı ugurlu olsun inşallah
Busrayildiz shinemom bende iki haftalıkken adet geçirmeme göre ögrendim biraz bekledim ve test tekniği de silik çıktı ama doktora gitmedim şuan soruyorum neden kaynanamın sözünden çıkmayıp ta gitmedim diye her neyse ben 7 haftalık olana kadar bekledim ve kalp sesini ögrendim çok şükür şuan 22 haftadayız oğlum olucak ☺️