Hanimlar Merhaba! Biliyorum konuyla alakali bi durum değil ama bilgi almak istiyorum benim kimliğimde babamin adi yazmıyor bu yuzden bi babalik davasi mahkemesi acmak istiyorum ama islem nasil masraf ne kadar olur hic bisey bilmiyorum avukatlarda danisma ucretini saatlik 400₺ Diyince burda varsa yardımcı olacak biri yazabilir mi? Hic bir bilgim yok 😕