_sumeyyebedir7_ Az yesil fasulye yemegi var ne yapsam bilemedim siz neler yapıyorsunuz fikire ihtiyacım var
ikincimucizemmmm _sumeyyebedir7_ benimde küçük ogluşum ev hamburgeri istiyor onu yapıcam birde patates kızartırım ayran yaparım tamamdır
Berfin3 ikincimucizemmmm gecen gun bende yaptim onu canim çok isteyince cok lezzetli oldu özellikle ekmegi 🤭 kalan ekmekleri buzluga attim arada kahvaltida cikarip yiyorum kolaylik oluyor gercekten
_sumeyyebedir7_ Esen3535 kolay gelsin afşyet olsun balık hiç sevmediğim birsey ne guzel yiyebiliyorsanız
_sumeyyebedir7_ 3851 ayy ne guel eşiniz yardım ediyor benimki yorgun geldiği için kıyamam afiyet olsun kolay gelsin
Eda115354 3851 biz genelde yanında hiç bişey almıyoruz sadece içecek tercih ediyoruz ama illa derseniz çorba olur.
Fatmagunaay Mantar sote, patates püresi, şehriyeli domates çorbası dün akşamki menümdü bugün kalanları yeriz 🤭
Ekvatoral _sumeyyebedir7_ karnıyarık nohutlu prinç pilav cacık belki cacık yapmayıp yoğurt çorbası yapabilirim. Pirinç koymuyorum içine çorbanın gider öyle diye düşündüm ☺️
Esen3535 _sumeyyebedir7_ haftada iki gün demişti doktor ama bir defa yiyorum ama mutfakta koku kalırsa gidene kadar giremiyorum kapı pencere acıyorum ertesi gün Giriyorum 😄
Ekvatoral _sumeyyebedir7_ benim bekarken sürekli yaptığım menü özellikle yazın. Şehriye çorbası yeşil fasulye pilav cacık olurdu. Yeşil fasulye ile cacık rn sevdiğim ikili. Makarna yapabilirsiniz yanına doyurucu olması açısından tabi çok karbonhidrat demezseniz
_sumeyyebedir7_ Ekvatoral yok demem ama sade makarna olmaz eşimde ketçaplıdan baska yemez dun pilav vardı bugun ne yapsam bilemedim
Krizantem_ _sumeyyebedir7_ Eşim akşam yok o yüzden kendime fırında patates karnıbahar kapya biber havuç yapicam zeytinyağlı. Üzerine de yoğurt.